Mahindra preuzela Ssangyong

Mahindra završila preuzimanje i postala vlasnik Ssangyonga

            Mahindra & Mahindra ovih je dana postala većinski vlasnik Ssangyonga. Indijska Mahindra, odabrana u kolovozu 2010. godine kao najbolji ponuđač, postala je vlasnikom većinskog paketa dionica korejskog proizvođača automobila Ssangyonga. Troškovi preuzimanja procijenjeni su na pozamašnih  463 milijuna dolara, a konačni dogovor i preuzimanje realizirano je u ožujku 2011. godine. Indijska Mahindra & Mahindra Ltd. (M&M)  i Ssangyong Motor Company Limited (SYMC), postigli su dugo očekivani dogovor kojim je indijski proizvođač sa 70 postotnim vlasničkim udjelom preuzeo korejskog proizvođača terenskih vozila.

            Mahindra se obvezala uložiti svoja financijska sredstva te staviti na raspolaganje svoju tehnologiju, logistiku i strategiju razvoja,  a Ssangyong će pridonijeti sa svojim tehnološkim iskustvom i znanjem, tako da je preuzimanje win-win dogovor. Indijska Mahindra & Mahindra osnovana je 1945. godine i njen tehnološki razvoj baziran je na američkoj i europskoj tehnologiji te ima dugu suradnju sa europskim proizvođačem automobila Renault S.A., američkim Willys Jeep proizvođačem, američkim Navistar International proizvođačem, američkim Ford Motor Company itd. Korejski Ssangyong osnovan je 1954. godine i poznat je po svojoj suradnji sa europskim Daimler-Benz AG proizvođačem te korejskom Daewoo kompanijom. U prošlosti je kompanija Ssangyong bila je u vlasništvu Daewoo kompanije od 1997.-2000., a od 2004.-2009. u vlasništvu kineske kompanije SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation).

            Mahindra & Mahindra Ltd. (M&M), vodeći indijski proizvođač gospodarskih vozila, završio je proces akvizicije koji je trajao od kolovoza 2010. godine i preuzimanjem postao vlasnik 70 % udjela korejskog SsangYong Motor Company (SYMC). Time je kompanija Ssangyong dobila „novi život“  tj. strateško partnerstvo sa globalnim proizvođačem automobila Mahindra & Mahindra. Mahindra najveću korist od partnerstva vidi u sinergiji dvije korporacije uz očuvanje obaju brendova i pružanju veće kvalitete svojim kupcima. Istovremeno će se usredotočiti na strategiju povećanja prodaje diljem svijeta, razvoj novih modela i ulazak na nova tržišta. Strateški planovi, kao što su npr. predstavljanje novoga Rextona i Koranda na indijskom tržištu, počeli su se ostvarivati, a projekt zajedničkog razvoja novih modela i razvoj novih tehnologija već su u pripremnoj fazi. Mahindra inače ima odličan IT sustav koji je prikladan za upotrebu u Ssangyongu. Kao jedna od mogućnosti spominje se i Mahindrino financiranje maloprodaje vozila u Južnoj Koreji što bi zasigurno povećalo njihovu prodaju na Ssangyongovom najvećem tržištu.

            Završetkom akvizicije, novi predsjednik uprave Ssangyonga postao je Dr. Pawan Goenka, trenutni predsjednik automobilskog odjela kompanije Mahindra & Mahindra Ltd. Ssangyong će i dalje ostati korejsko poduzeće, naime menadžment će i dalje većinom činiti koreanci, a brend Ssangyonga i dalje ostaje "made in Korea". Prvi operativni čovjek Ssangyonga bit će Yoo-il Lee, a Dilip Sundaram iz Mahindre brinuti će o financijama korporacije Ssangyong.

 

O poslovnoj grupi Mahindra

            Mahindra & Mahindra utemeljena je 1945. godine i danas je ona najveći je indijski proizvođač komercijalnih i SUV terenskih vozila. Mahindra je nadalje poznata osim po proizvodnji automobila i po proizvodnji kamiona, traktora, zrakoplova, brodova te vojnih oklopnih terenskih vozila, ali i po svojim  poslovnim rezultatima u telekomunikacijskom, infrastrukturalnom, savjetodavnom, obrambenom, hotelijerskom, obrazovnom, financijskom i informatičkom sektoru poslovanja. Uz Mahindra Automotive Sector te Mahindra Farm Equipment Sector, Mahindra Group bilježi snažne uspjehe u Information Technology sektoru. Mahindra kompanija vlasnik je internacionalno poznatih kompanija poput Tech Mahindra (Mahindra British Telecom), Bristlecone, Mahindra Logisoft i Mahindra Satyam koja je službeni FIFA World Cup Sponsor sve do 2014. godine. Mahindra je prepoznatljiva u svijetu kao najveći indijski proizvođač UV vozila s pogonom na sva četiri kotača te treći najveći proizvođač traktora u svijetu. Mahindra Group spada u TOP 10 indijskih te u TOP 200 najrespektabilnijih svjetskih kompanija, a u prošloj godini Mahindra je uvrštena na prestižnu ljestvicu Forbes Asian Fab 50 te na Credit Suisse Great Brands of Tomorrow.

 

O poslovnoj grupi Ssangyong

            Ssangyong Motor utemeljen je 1954. godine kao proizvođač komercijalnih vozila. Prvi globalni uspjeh postižu 1988. godine kada su na svjetsko tržište poslali model Korando koji je i izvan korejskih granica učvrstio njihov ugled proizvođača vozila s pogonom na sva četiri kotača. Tijekom ranih devedesetih, Mercedes-Benz AG uložio je kapital u SsangYong Motor kako bi osnovao strateški savez i suradnju na području tehnologije, menadžmenta i distribucije. Tehničko udruživanje rezultiralo je proizvodnjom lakih komercijalnih vozila, dizelskih i benzinskih motora te luksuznih osobnih automobila. Kroz tehničke i menadžerske inovacije te distribucijske kanale koji su bili rezultat ovog udruživanja, Ssangyong je usvojio tehnološka znanja za proizvodnju vozila napredne tehnologije i uspješno ih lansirao na globalno tržište.

 

 

Mahindra gama vozila

 

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

Mahindra

 

Mahindra

 

Mahindra

 

Mahindra

 

Mahindra

 

Mahindra

 

 
« Prethodna   Sljedeća »